A mai napra rendelt viccek

Címkék: viccek

2008.11.20. 09:44

Mi az abszolút lehetetlen?
- ???
- Hímvesszőből kosarat fonni.
- És mi van, ha mégis sikerül?
- ???
- Lesz egy f.sz. kosarad...


Mi a Tina Magazin férfi megfelelője?
- ???
- Töcs.


- Mi lesz a Csipet-csapatból harc után?
- ???
- Cifet-  cafat.


- Szőke nő, hogy csinál lekvárt?
- ???
- Kinyomja a buktából.


- Miért nincsenek a tyúkoknak mellük?
- ???
- Mert a tojások nem szopnak!


- Mi a hasonlóság Bem apó spermája és Kudlik Juli között?
- ???
- Mind a kettő bemondó.

- Mi az abszolút bunkóság?
- Nőgyógyászaton kaparós sorsjegyet árulni


- Miért nem jó József Attilával barkochbázni?
- ???
- Mert mindig csak a mamára gondol.


- Mi az, piros, berreg, és nehéz lenyelni?
- ???
- Traktor!


- Az ígéret szép szó, de a
Landwirtschaflicheproduktionsgenossenschaft még szebb


- Mi a különbség az erotika és a perverzió között?
- ???
- Erotika, ha tollpihével csinálod, perverz, ha egy csirkével!


- Hogy hívják a lyukas óvszert?
- ???
- Kinder Surprise.


- Hány nő kell egy fürdőszoba kitapétázásához?
- ???
- Három, de nagyon vékonyra kell őket vágni.


- Kicsi, piros és kerek, mi az?
- Egy elbaszott, nagy, zöld kocka...


- Mi az: egy szál hurkapálca?
- ???
- Vattacukor light!


Két szőke nő beszélget.
- Képzeld, tegnap vizsgám volt autóvezetésből, és meghúztak.
- Hogyhogy?
- Bementem a körforgalomba, ki volt írva, hogy 30. Hát én körbe is mentem harmincszor, mégis meghúztak.
- Nem lehet, hogy elszámoltad?!


Szőke lány kérdezi az anyjától:
- Anya, hol jön ki a nőből a kisbaba?
- Ejnye, lányom, hát ott, ahova a férfiak beteszik a szerszámukat...
- Ó! És a baba nem rúgja ki a fogaimat?


Szőke nő egy szórakozóhelyen egy sráccal beszélget:
- Te milyen kocsival jöttél?
- Busszal jöttem.
- Van egy buszod?


Szőke nő nőgyógyásznál:
- Doktor úr, nekem ott alul mindig bélyegek potyognak kifelé.
Mire az orvos:
- De hát az nem lehet, vetkőzzön le, hogy alaposabban megnézhessem.
Megvizsgálja, egyszer csak elkezd röhögni, és azt mondja:
- Drága hölgyem, ezek nem bélyegek, ezek a matricák a banánról.


Egy szőke nő meglát egy vezető nélküli autót, ahogy éppen gurulni kezd
a parkolóból. Feltépi az ajtót, beugrik és behúzza a kéziféket.
Kiszáll és látja, hogy egy pasas áll az autó mellett.
- Behúztam a kéziféket, mert gurult!
- Tudom, én toltam!


Három lány elhatározza, hogy úszóversenyt rendeznek mellúszásban 50
méteren. Kettő viszonylag gyorsan átússza a medencét, a harmadik, a
szőke majdnem belefullad. Nagy nehezen kimentik, lélegeztetik. Mikor
magához tér, azt mondja:
- Nem azért mondom, de szerintem ti használtátok a kezeteket is.


A szőke nő bemegy a játékboltba:
- Jó napot! Van rózsaszín párduc?
- Persze, parancsoljon!
- Más színben nincs?


Szőke lány hazaállít:
- Apu, az iskola előtt volt egy bácsi, és azt mondta, hogy kapok egy új
cipőt, ha kielégítem!
- Milyen cipőt?
- Hát ezt!


Két szőke beszélget:
- Ma voltam terhességi teszten.
- És nehezek voltak a kérdések?


Kígyó vadul szotyolázik. Arra megy a nyuszi:
- Kígyó, adj egy marékkal!
- Anyádat, nyuszika!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzok.blog.hu/api/trackback/id/tr33779058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása