Nem tetszik az oldalam

Címkék: papæ

2008.07.04. 14:51

blog6219_1.jpgTegnap (vagy tegnapelőtt) hallottam a rádióban, volt valami blog-verseny. Nem tudom kivel, de valamilyen gasztronómiai blog nyertesével készítettek is egy interjút. A többivel nem.

Azóta, mióta hallottam, nézegetem mások blogjait. Sok érdekeset láttam, és azóta nem tetszik az enyém elrendezése.
Az jó, hogy tudok bele képeket rakni, de jobb lenne, ha a „Nap mondásai” külön lennének.

És az is, ha több tematikát tudnék megadni.

Láttam olyat is, amikor csak a címek jelennek meg, de az első pár gondolat, sor nem. Ez jó helytakarékossági szempontból, de az oldalt átláthatatlanná teszi.

Tetszik tomcat oldala, mert ott van egy "ugatófal", de a napi bölcsességeknek, ami nekem fontos, annak nincs helye. Tetszik molnárgörényé is, mert olvashatóak még az apró betűk is.
Szóval nem tetszik a saját oldalam. Új szolgáltatót keressek?

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzok.blog.hu/api/trackback/id/tr69635722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása